Retourneren

Een product terugsturen is voor BLOS Flowers is geen probleem. Misschien is een product toch niet helemaal wat je zoekt, of wil je het liever ruilen voor een ander product.

Voor al je aankopen online heb je de mogelijkheid om producten terug te sturen gedurende een termijn van 14 dagen, die begint te lopen op de dag van de levering.

Stuur ons – voordat je je item retourneert – een retouraanvraag naar blos.flowers@hotmail.com. Voeg in mail de reden van retour toe & een foto in bijlage indien er sprake is van beschadiging.

– We zullen je aanvraag via mail zo snel mogelijk behandelen (binnen de 5 werkdagen na ontvangst).

– De kosten voor retour zijn ten laste van de klant.

– Zorg er voor dat je pakketje binnen 14 dagen na ontvangst weer bij ons binnen is.

– De te retourneren producten dienen onbeschadigd en in de originele verpakking te zijn. De producten van BLOS Flowers zijn mogelijks breekbaar of fragiel. Herbruik de originele verpakking inclusief het aanwezige verpakkingsmateriaal en indien nodig extra bescherming. Zo verminder je de kans op beschadiging tijdens verzending aanzienlijk. Je kunt je pakket indien gewenst verzekerd terugzenden.

– Gepersonaliseerde producten kunnen we helaas niet terugnemen.

– We houden je verder per e-mail op de hoogte. Zodra BLOS Flowers het pakket goed heeft ontvangen, wordt het bedrag van het geretourneerde artikel ter